En dag innan julafton

Hej mina sötnosar!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men vi åkte til skärholmen. För jag ville verkligen ha dendära tröjan som jag inte köpte igår. Men den fanns inte i vit längre, så att det blev en annan färg. Vet inte exakt vad det är färg, hihi. Men någon mörk i alla fall!
Men har inte gjort så mycket idag i alla fall förutom det, men ska välja kläder och så till imorgon också! Hi-hi, tänk, en dag kvar till julafton? Och det är typ en vit jul, som det inte har varit på några år. Så att det är nice! ;)
Men snackar lite med Albin på msn nu, som är fortfarande i Thailand, -.-.
Herregud, vad länge han ska vara dära då!
Men han skrev nyss att det bara var 9 dagar kvar till hans kommer hem, så att jag får väl stå ut!
Ska lyssna på musik och så lite nu då.
PUUUSSS



- Det ser typ ut som en Ed Hardy tröja lite, visst?
Men ja, förlåt för dålig bild! :) Lite omgjord till mörkare också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0