Förlåt



- Dom säger i låten "Im going home". Men det gör det ju inte, för jag trivs bäst hos dig.
Och utan dig, så finns det ju inget mig. Så vart ska jag ta vägen?
Jag har inte träffat dig på snart 2 veckor. Eller det är nog mera nu, och det känns som en evighet.
Stunderna med dig är f*n oförglömliga...
När du sov hos mig, och när jag sov hos dig. Så visste jag vart du var, alltså jag ville bara vara nära dig. För då var jag tryggast. Ingen jag kände dig så bra, så visste jag inte vem jag var. Men när jag träffade dig, så fick jag reda på det. Och jag var alltid mig själv när jag var med dig, tills då. Då jag gjorde bort mig, och jag skäms. Jag ångrar mig som fan, för ingen i hela världen förstår hur mycekt jag älskar dig.
Snälla Felicia,
förlåt.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0