Fredag!

Hejhej! :)
Nu så är jag och *** hemma, vi åkte ju som sakt till haninge och köpte tacos, och jag kollade på örhängen, men hittade inga snygga!. Men nu så har vi just druckit upp våran andra julmust var. Hi-hi, dom är jätte söta. Små.
Gör inte så mycket just nu, kanske ska ut sen i snön? Who knows.
Men
vet ni en sak som Albin gjorde? ;) HAHA. Man skulle typ skriva på en ballong, vem som hade dött, eller vem som man saknade.
Vet ni vad han skrev då? ;) hihi skit gulligt. Men det får ni allt klura på själva. Och han är ju fortfarande i Thailand -.- Aja, mamma är fortfarade och julhandlar med Magnus, hennes kompis. Så undra vad hon kommer hem med då?. Fast det får väl jag veta ändå.
Men ska vara lite social nu då.
PUUSSS



- Eftersom att datan ska på lagning, så kan jag ju inte lägga in bilder från digitalkameran. Men ska nog försöka att ta lite bilder med min urdåliga mobilkamera då! Så att det inte blir för tråkigt.


Kommentarer
Postat av: m a l i n

sv: det är bara bra :)

<3

2009-12-18 @ 18:17:08
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/
Postat av: Albin

hejälskling. asså internet här i thailand suger verkligen KUK! nu funkar de knappt. jag loggar in i morgon. JAG ÄLSKAR DIG IDA!<33333333333 Jag vill hem tll dig nuuu<3 pusssssssssssssssssssss ska drömma om dig älskade älsklings ida:) :$<3 du är mitt allt. förlåt<3

2009-12-18 @ 18:35:23
URL: http://aekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0