Glaaaaaaad

Hejsan mina söta läsare! (;
Idag så var det ju skolan igen, men vi slutar redan på torsdag. Så att det ska bli skönt! :)
Men vi gjorde något projekt i skolan om rymden, hela dagen. För vi har ju "teknik vecka". Men jag fattar ingenting, så att jag har kul med Helena istället. Hon är med i min grupp! ;)
Och gud vad det har snöat idag, skit mysigt! :'D
Så att en gammal ganska söt mössa var på idag i alla fall. Köpte den med pappa för några år sen! ;)
Men ja, mamma kom precis hem och sa att hon hade köpt två julklappar. Men dom var inte till mig -.- Ha-ha.
Men nu så ska jag slå in två julklappar då... Och sen sriva julkort!
Puuuuuss

Mamma:
Ingenting du behöver ha?
Jag: Nya skor...
Mamma: Hihi,

Var lite tråkigt, men jag har ju som sakt sjuk humor! ;)

Dagens outfit!



- Jeansleggins med dragkedja, Vit tröja med ficka, Och grått baslinne under!


Kommentarer
Postat av: Albin

Du är bara för söt älskling !<3 saknar dig

2009-12-15 @ 17:02:12
URL: http://aekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0