Hapiness!

Godmorgon! :'d
Vaknade för någon minut sen, men igår så var jag ju med massa kompisar! Först så mötte jag Markus och så gick vi till Micke, och några andra var dära också.
Jag åkte runt tio, tjugo över. Och kom hem runt klockan ett halv två! :) Fast det var roligast på slutet! ;) nästan...
Men såg ni inte hur det snöade igår!?, och såklart så ska den ju gå bort idag. F*N! Vad sur jag blir, det kommer säkert vara en grön jul, som alla andra år. Jag älskar verkligen snön!. Och då ska det ju vara mycket såklart, och minusgrader, så att den inte smälter bort direkt.

Men nu så ska jag dricka upp min pucko! ;)
PUSS



- Våran framsida igår kväll, lovely. Huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0