Jag älskar dig

Ja, det finns inga ord för hur vilken idiot jag var! Men det var ju faktiskt han som började, även om jag inte ville... Och jag är typ inte en sån som säger "Nej", och jag har ingen aning om varför. Jag förstår dig om du är sur på mig, och även honom, hoppas jag. Men jag kan inte förklara hur mycket jag ångrar mig, och hur mycket jag saknar dig! För när jag inte vi umgicks så mycket, så visste jag f*n inte vem jag var, och när du kom in i bilden så blev jag liksom mig själv!, Jag förtår inte hur jag kunde levt utan dig vid min sida. Och nu, när du typ hatar mig. Så vet jag inte riktigt vad jag ska säga, mer änn "Förlåt". Jag saknar dig varje dag, och jag drömde faktiskt om dig!. Och jag vill mer änn allt ha dig tillbaks, så jag ber dig. Snälla,... Utan dig så är jag ingenting, våra minnen tillsammans går inte att förklara hur mycket jag gillade dom!. Jag förstår dig om du inte vill ha mig tillbaka. Men du blev min bästavän, tror jag i alla fall. Du är så jävla underbar, och jag förstår inte hur jag kunde göra så mot dig!. Pisamt för mig, jag vet. Och jag skäms faktiskt. Men jag ska ge dig världens finaste julklapp, och verkligen säga hur mycket jag älskar dig! & Saknar dig... Förlåt verkligen,.
Jag har förlorat den som jag älskar mest på denna jord!
Jag älskar dig
! ♥
Och du vet nog vem du är!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mattias?

2009-12-05 @ 18:21:16
Postat av: :)

Mattias?

2009-12-05 @ 18:21:55
Postat av: jennifer

qvad heter låten :D <3

2009-12-06 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0