Kort måndag

Tjatja bloggen! (;
Sitter just nu i soffan, och idag så var det rätt kort dag. Skit skönt, och sista lektionen var gympa. Men jag pratade mest med Saga om nyår då! ;) Och efter skolan, så åkte jag typ hem i tio sekunder, sen så var jag tvungen att åka igen till skolan. Eftersom att jag hade utvecklingssamtal -.- Men det gick faktiskt rätt bra!.
Och sen så gick jag hem till en kompis!. Och var inte dära så lääänge, men ska nog bara äta, och sen träffa någon igen!. Men vet inte riktigt vem just nu, men det får vi se.
Men nu så ska jag fortsätta att ta det lungt i soffan, och bara lyssna på musik och snacka med Albin på msn, som fortfarande är i Thailand!, Alla är ju f*n i Thailand, + att Johan en kille, åker typ dit inatt!
Men jaja, avis är man ju allt! ;)
 



 - Lite bildbrist, men ni får en ganska gammal bild på mig. No makeup ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0