Lördag

Hejhej sötnosar! (:
Är ju lördag idag, skit skönt! Men jag kom precis hem, har varit hos doktorn med mamma, varit och köpt lite saker och så också. Ni får bilder sen!, och juste, vi köpte ett väggfaste till min platt-tv, som jag skulle ha i mitt rum. Och så var det ful osv. -. skit jobbigt. Men jaja, mamma frågade om vi skulle klä granen, så att vi kanske ska göra det snart, eller lite senare på kvällen då! ;) Det är ju grymt mysigt när den är klädd, eller alltså det fyller ju ttyp ut hela vardagsrummet!. Men idag så händer nog inte så mycket, fast jag vet inte ännu. Kanske skulle vara med några, men vi får väl se sen då.

Och nu är det ju inte lång kvar till julafton, gud vad jag längtar!, Hi-hi.



- Bild från i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0