Ny design

Ja, som ni säkert ser så har jag ju en ny design! Beige, I like! ;)
Och inte lika rosa som alla andras, be youre self liksom.
Men jaja, blev typ inte så nöjd med bilden i mitten, men det är ju inte Jossans fel, det är ju jag som inte blev fin på den! :( Men har skjölt ur hårfärgen och så nu!, Och ja, hur tror ni att det blev då?. It's a secret! (;
Men avslöjar den nog redan imorgon! Ha-ha.
Men vad tycker ni om min nya design själva då?.
Och kollar just nu på "Arlanda", det är typ en tjej som snackar om sin flygrädda, och hon har typ idomin eller något runt hela läpparna xD hihi. Men hoppas att resan går bra då! ;)
Men nu så ska jag kolla lite vidare!
Kiss

 

- En bild från i somras! hemma hos Saga. Saknar sommaren grymt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj ;) Haha <3

älskar din nya design. kram

2009-12-09 @ 20:40:58
URL: http://stewens.blogg.se/
Postat av: emma

det har bara blivit tv för min del också (: vad händer imorgon sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0