Onsdag!

Skit lång dag idag... Slutade typ runt fem i halv fyra, och började åtta! Och det är en lång dag visst?, i alla fall för mig. Har ätit lite idag, och kollar just nu på "Du är vad du äter".
Och ska snart färga mammas hår igen, för hon ville det! ;) Hi-hi. Men min syster sa till mig förut, att jag borde färga typ lite ljusbrunt. Eller tona det då, men jag vet inte... Inte äkta färg i alla fall, för vill inte ha utväxt! (; Men vi får se hur det blir. Men jaja, händer inte så mycket idag! Kanske ska vara med en kompis, men vi får hur det blir. Men yeees, ska fortsätta att kolla på det nu då!. Alltså programmet, så man lär sig lite vad man ska äta och inte äta!
Puss



- Dålig bild, men jaja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0