Onsdag

Hej min små hjärtan!
Sitter just nu i soffan och kollar på Biggest Loser som är på tv, borde faktiskt gå med dära ju! ;) men Albin säger att jag inte borde göra det... Ha-ha!
Men har inte gjort så mycket idag, eller jag började åtta och slutade fem i halv fyra, skit lång dag verkligen!. Don't like. Men Felicia kom en stund också, men sen så skulle hon hem för att hennes syster skulle komma och äta hos dom och så. Men hon kanske skulle komma tillbaka lite senare, så får hoppas på det då!
Men den var nog allt,
Puss / I



- Tog den bilden med mobilden på datan! ;)


Kommentarer
Postat av: saga husberg

sv: nej inte picnik , den som jag andvänder är nästa likadan som photoshop.

2009-12-02 @ 19:54:25
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0