Skogåsskolan vs. Vretskolan vs. Edbo

Ja, idag så var det ju snöbollskrig mot olika skolor!
Hihi, När Edbo kom så såg dom fett många ut! xD Vi såg genom fönstret, när vi hade lektion.
Och sen så kom Kurt ( En lärare ut ). Men dom fortsatte att kasta, och sen så kom våran rektor, men dom gick inte i alla fall. Dom kastade typ snöbollar på han också, och Kurt innan.
Men sen när han gick in, så sprang dom längre in på skolgården. Ha-ha. Men ja, sen så kom Skogåsskolan sen också!.
Inte för att jag såg dom, tror jag.
Men det såg ut som att Edbo gav upp, så att våra nior, tror jag det var. Vann! ;)


Men nu så ska jag snart äta, Hörs! Puuuuss



- Bild tagen nyss. Hade lockat håret! ;)


Kommentarer
Postat av: edbobarn

AHHAHAHAHAAH..... DET VAR VRET SKOLAN OCH SKOGÅS SOM GAV UPP PALLA SNORUNGE

2009-12-15 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0