Sry. tjejer men han är bara min



- Ja, sitter just nu i köket och är inne lite på sms och så!
Och mamma ska ju på julbord idag, med jobbet. Så jag och min syster är hemma
själva, så att det ska bli skönt!
Och jag såg att Matte hade klippt sig idag, och det blev faktiskt skit snygg! (a).
Men nu så ska Albin göra en sak åt mig på typ photoshop.
Vänta vet ni?, jah målade typ lite med en ögonbryns penna på min ögonbryn,
som jag nästan aldrig har gjort förut. Och det blev ganksa snyggt! ;)
Även om det inte var helt serieöst när jag gjorde det. Men aaah.
Ni får ha det så gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin

Raaww ;) fin blogg :)

2009-12-11 @ 11:37:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e ida själv som kommenterade kommentaren över :O

vet en hemsida man kan gå in på för o kolla upp de!!

2009-12-12 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0