tonight was a good night ;)

Yes, Jonas och Micke gick nyss. Ni kanske undrar vilka det är ?
Men det började med i alla fall med att Felicia Baby, kom hem till mig. Och så gjorde vi hamburgare, och sen så hade vi typ inget att göra. Så vi smsade, eller hon, smsade Jonas och frågade om han kunde komma, och det gjorde han då. Och han tog ju med sin kompis. Vi kollade på Good Luck Chuck. Hi-hi, roligt roligt! (;
Och Felicia typ somnade på golvet, HA-HA.
Sötnos...
Men sen så åkte hon hem.
Och då så låg vi bara i min säng och och bara pratade typ, och snackade turk språk! HAHA, Skit kul. Och jag försökte typ klara av ett pussel på min mobil, som inte gick så bra.
Men ja, dom har i alla fall nyss gått, och nu så är jag vid datan! :) Det blev ju inga bilder, men blir nog bättre på det när min bärbara datan är lagad.
Men säger Godnatt nu då!
 Puss

- Jag just nu.
Och nej, jag blundar inte, som det kanske ser ut! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett dum att ta bort Sandras namn från headern Oo. Lixom ifall hon sätter dit namnet så e det väll för att hon vill att alla ska veta att det va hon som gjorde den?

Lite credit borde hon väll få?

Så vf tog du bort namnet? Fett respektlöst Oo!

2009-12-20 @ 00:28:39
Postat av: Anonym

var snäll nu och sätt tillbaka creds till sandra. det är så JÄVLA lågt att ta bort credit för något som någon annan har gjort.

2009-12-20 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0