yesterday

Ja, jag skrev ju inget igår!
Men ändring på det nu då! ;)
Men vi hade ju avslutning med klassen igår, så att jag var dära. Sen så gick jag hem med några kompisar! :)
Eller jag tog bussen hem, och fixade mig.
För jag skulle till Micke...
Så att jag fick skjuts till Länna, och så mötte han mig i backen!
Så frågade vi om Crippa ville komma ut, men han se Nee.
Men då skrev vi att vi var med mig, och snälla!
Och då kom han ut en stund, eller vi var hemma hos Micke!
Vi gjorde inte så mycket, brottades bara! ;) Ha-ha.
Jag försökte ta ner Crippa när han satt ner, men det gick inte så bra, men det gick tillslut!
... Men sen så åkte jag hem vid elva, tolv.
Och då åkte jag och mammas kompis till donken! :) Och jag tog såklart en sallad + en mjölk! Skit gott.
Sen så somnade jag typ direkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0