Du och ingen annan

Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig, kommer du ihåg när vi var hela lovet? Och sov hos varandra fan en hela vecka! Så sjukt mysigt. Vi kom varandra närmare då, det finns nog inte ord för hur underbar du är. Vi har ju bråkat någon gång, men det gör väl alla någon gång? Men vi blir ju alltid kompisar sen, och det är så skööönt! För jag är verkligen ingenting utan dig. Det är du som har fått mig att orka. Och jag tänkte faktiskt väcka dig inatt när du sov, och säga att "jag älskar dig", men du sov så gott. Så jag lät bli!
Men du Felicia Ferström Kyller, det jag vill säga är att jag älskar dig. Och jag kommer alltid att finnas hära för dig!
Våra minnen, kommer jag aldrig att glömma!




Med dig är jag lycklig! ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

aw, sött!

fin blogg du har :)

2009-11-29 @ 16:57:58
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0