....



Sommar&Sol - Åh, jag bara älskar det!Brun brända ben och sånt.. Finns det några ord? :)

Pojkvänner/flickvänner - Är inte det hur underbart som helst?, att få ett gulligt sms någon dag, och så får man fjärilar i magen när man ser honom/henne, och när man pratar i telefonen?!, Det var i varje fall jag!...

Långt hår - Jag älskar verkligen långt hår, det kan ju vart fint med kort och normalt hår också... Men jag gillar nog mest långt hår, doc. inte löshår då.

Bästavänner - Jag älskar verkligen att ha en bästis, även om jag nyss förlorade min.







Missfärgat hår - Det gillar inte jag, även om jag inte har färgat hela mitt hår någongång. Men jag gjorde ju slingor igår, och dom blev verkligen för ljusa. Typ nästan vita ju?!, Buhu...

Regn&Slask - Jag gillar verkligen inte regn, eller jo. Det kan vara ganska mysigt ibland, men inte slaskigt regn. Som det brukar bli när det regnar på snön.
Usch, verkligen.

Fjortisar - Förlåt, men måste verkligen ta upp det igen. Tre kilo puder osv. Tycker ni själva att det är snyggt eller?



Kommentarer
Postat av: valeria

Nä hih, jag gillar verkligen inte fjortiisar:)<33

2009-11-04 @ 13:04:08
URL: http://valesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0