Namn; Ida
har du pojkvän ; jaaa.
Har du kramat någon idag; japp.
Har du pussat någon idag; nej
Vad har du ätit idag; Typ sallad och sen makaroner och falukorv! ;)
dagens klädsel; jeans, grå kofta och ett svart linne under.

 

hur många har du kysst; Några,...
har du älskat på riktigt; Förstår inte frågan? (a)

 

antalet personer du hatar; Allt för många.
antal personer du saknar ; 2, Matte och pappa.
hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt; Dom jag gjort slut med kanske?... Vet inte, men förlåt i sånna fall.
hur många kontakter har du på msn; Typ runt 500, kanske.
senaste gången du spelade TV-spel; Senast var nog och Matte! :P

senaste gången du grät; lördags när jag kräktes
vem pratade du i telefon med sist; Matte! (a) <3

 


senaste personen du tänkte på; Ingenting, faktiskt. Huh?
senaste personen du kysste; Mattias! :)
vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det; Vill gifta dig med mig? ( Thomas -.-! )
senaste personen du hade en msn konversation med; Det kommer jag inte ihåg! (a).

senaste gången du var full ; Aldrig!
vilken film kollade du på senast; Scary Movie 4.
är du kär just nu ; JAAA!
Vem ska du träffa imorgon ; Någon som ville träffa mig? :)
vem vill du kasta en sten i huvudet på; Alla! ;)
vad önskar du att du slapp göra ; Borsta tänderna! ;), skoja. Men typ platta håret då?...

vad längtar du till; Fredag, och Barcelona med brudarna! :) + Skidresan.
vad ångar du i ditt liv; Tok för mycket, :/.

när flög du senaste; Spaninen, i sommras.

tror du att folk pratar bakom ryggen på dig; Om dom är falska, så gör som säkert det.
kan du vissla; Alltid! ;)
äger du en ipod ; Gör jag nog, men vet inte vart dom är! :P

 

vilken är din favorit månad & år ; Jag vet inte...?! :P
tycker du om gul-bil-leken; Nja,... Gillar och gillar?, jag kör den inte direkt. :)
gillar du att ha folk omkring dig; Beror på vilka det är.

vad sa du senast högt? Va?, ( alltså jag sa det! :P )
Tror du på kärlek vid första ögonkastet; Sometimes! :)

vad är du på för humör just nu; Helt okej, inte glad och inte sur/ledsen,...
hur många kuddar sover du med; Har typ åtta st. i sängen ju, :P.
har du varit kär; Japp, och är,...

 

 

gjorde du klockan åtta i morse; Var i skolan! :)
första bästa kompis; Ellinor Andersson, och Ellinor Norberg, tror jag.

har du saknat någon de senaste 48 timmarna; Om jag har! ;).

vilket uttryck använder du messt;  "Typ", kanske?:P
vem och vad står det i ditt 10;e sms; Stefan: (a) :$ <3

gillar du någon särskild extra mycket nu; Klart jag gör! ;)
har du bra självförtroende; Ibland,...


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv; Tack, din med! (:

2009-11-04 @ 21:49:30
URL: http://amandaljungbergs.blogg.se/
Postat av: marie

grymt fin blogg! :)

2009-11-04 @ 21:51:21
URL: http://maariiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0