Kan man ha tråkigare änn mig?

... Nej, jag tror inte det!
Jag ligger just nu i soffan och lyssnar på lite Ola ;), och kollar på tv.
Skulle egentligen haft träning idag, men jag har
sååå ont i låren,
det är nog träningsverk, men jag har aldrig haft så ont!
Men när man har träningsverk, så ska man ju träna mera.
Men jag kan knappt gå ner för en trappa, så då kan jag nog inte springa heller.
Men vet ni en sak?, jag är typ en "mjölkoman", jag brukar dricka en sportflaska med mjölk nästan varje dag...
Ni vet sån dära vattenflaska som man har när man tränar bara? :P
Men igår så drack mjölk, och sen så fick jag så sjukt i magen,
men då märkte jag och mamma att mjölken var gammal!
Men jag märkte ju ingen skillnad, den var ju lika god för det! ;)

Men vi hörs,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0