I think its really over now

Hejhej mina kissekatter! :'D
... Det var ju skola idag som vanligt, och jag började klockan åtta, och slutade typ ruunt halv fyra. F*n, snacka om sent och en skit lång dag idag ju?!
Men Saga följde med mig hem, för att hon skulle vara med Matte som bor nästan vid mig. Och hon sa att han hade somnat! X'D Ha-ha.
Så att hon skulle göra lite saker hemma hos mig och så, ;).
Så att jag var med Tim ett tag. Tills hans pappa ringde och då behövde han åka, för att han hade ju match...
Men jag sitter just nu i min säng, och lyssar på musik. Jag <3 Musik. Ååååh, jag älskar verkligen musik. Gör inte ni det?, och vad gör ni själva just nu förästen? ;)




- En bild från idag! :)


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hon till höger på vilken bild? :)

2009-11-18 @ 21:36:01
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Ivar

fett snygg :)

2009-11-18 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0