I was born to tell you, I love you!

Hej gullungar! :'d
Jag kom nyss hem från skolan, och sista lektionen var gympa, och det var inte en så lång dag, så att det var skönt!
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ju omprov imorgon i SO. Men det är så svårt, så jag vet inte...
Men nu så lyssnar jag på musik, och jag vill bara säga att
du var mitt allt!
Ni läsare vet nog inte vad jag pratar om, men vi glömmer det!
Jag
orkar inte mer, mellan den jag älskar!!
Men det går väl fler bussar?, brukar man inte säga så.

Vi hörs!



Outfit för idag!


Kommentarer
Postat av: BlondiinBarro

Diggar din outfit : D

2009-11-02 @ 19:15:48
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0