Löööööööööööööördag

Hejhej mina kissekatter! :'d
Har ju inte skrivit på ett tag, men har ju verkligen inte haft tid!
Men jag sov ju borta i natt! ;)
Men jag skulle ju vara med Felicia idag, men jag somnade i soffan i ca. 3 timmar! Så att hon trodde typ att jag hade dissat henne!, men never?!
Men jag smsade så fort jag hade vaknat, så kom hon till mig. Och vi åt lite middag och så, och kollade på "Prinsen och jag", som var på TV.
Men nu så sitter vi i soffan, och hon typ håller på att somna! ;) haha söt hon är... Men hon var tydligen skit trött xd
Men det är ju lungt, för det blir nog bara en chill-kväll för oss idag.

Felicia - Väck mig om jag somnar!
Jag - Okej...
Felicia - En minut senare, FELICIA?! *SNARK*
Jag - HA-HA,

Tråkigaste humorn ever! ;) men jaja, skriver nog mera later! :)



- Jag älskar dig verkligen, du är en sann vän! - Som vissa andra inte är.


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

oh ditt hår! :O älskar det! :D

2009-11-29 @ 09:34:40
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: felicia

hihi ja på bilden :O<3

2009-11-29 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0