Måååååååndag

Hej bloggen! :'d
Just nu så sitter jag i soffan och kollar på unga mödrar med mamma,
idag i skolan så var det en ganska kort dag, och det var skönt!
Och sista lektionen var gympa, men jag var inte med, eftersom attt jag har varit sjuk och jag har ju nackspärr!
Vadfan, går det aldrig över eller?
Men jag har ju suttit med lite riskudde och så, typ bara för att nacken måste vara varm!
Men har nyss svarat på lite, eller alla kommentarer.
Och fick en kommentar att jag ska ha en
frågestund igen, vad tycker ni andra då?
Vi hörs, Puss



- Bild på mig och Linnea från i vintras, jag saknar dig gumsi!

Men nu så har jag i alla fall fått tillbaka kameran, så att det blir nog lite nya bilder nu, och kanske ett videoinlägg. Vad sägs om det då? :)


Kommentarer
Postat av: Parisa

najjs blogg ;)

2009-11-16 @ 17:06:51
URL: http://parisaax.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

SV: Tack så mycket! :D och detsamma

2009-11-16 @ 18:27:58
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0