Morning bitches

Godmorgon! :'d
Ja, det har ju blivit skit kass med uppdatering, men i alla fall. Igår så hade vi match mot KarlBerg, och vi vann typ med 8-1?
Dom gav typ upp nästan när vi hade gjort några mål, så att aaa, dom var ganska typ lätta då! ;)
Men sen så åkte vi till mormor och morfar, och vi var dära till kanske kvart i åtta?,...
Jätte mysigt faktiskt, vi åt mat och så.
Men idag, så gick jag inte till skolan.
Hade ont i halsen i morse, och ryggen nu då lite,
Men jag fick en frågan om vad jag önskar mig i julklapp, och ja, det har jag faktiskt ingen aning om!
Men nu så ska jag fortsätta att kolla på tv.
Puss



-
Kanske 3-4 år gammal bild?, visst ser det ut som att jag är brunnet dära?. Men jag var faktiskt blondin.
Blev någpt konstigt med kameran! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0