Movie night

Ja, jag och Felicia åkte till farsta! Och jag fick med mig lite hem, ni får nog se det imorgon! :)
Men sitter just nu i soffan med mamma och kollar på ensam hemma, som går på trean! Åh, den är ju bara så bra! och han är ju så skit söt! Men det är ju faktiskt lite synd om honom, eftersom att han är hemma själv ju! thih.
Men när Albin kommer hem, så ska jag nog fråga honom om han kan göra om en bild på mig, så att jag blir typ ljusbrunett. Kul att se hur det skulle se ut ju!, För att han jobbade typ med photoshop, eller vad han snackade om igår! ;)
Men när det är snöar och så i filmen! Så längtar jag bara mer och mera efter snön ju! Vart f*n är den? Kommer det någon ens iår?. För det är ju ingen jul utan snö.
 Men det var nog allt för mig just nu.

 Puss!

 

En bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0