Suuunday

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har verkligen haft fullt upp. Var ju med kompisar igår kväll, och på dagen match i Enköping. Som inte gick så lyckat! Men jaja, vi tar nog igen det senare! ;)
Och idag så var det avslutning i Mässan, och då var det ju alla som spelar i Älvsjö, som tex. p. 95, och ja både killar och tjejer... Så fick man gå upp på scen, eller alla lag skulle ju göra det, men inte samtidigt. Men jag höll fan på att skaka benen av mig!, gaaash.
Sen så var det någon kille som frågade Siri i mitt lag,
vad jag hette. För hans kompis ville typ veta, och han hette typ Zack, eller Zacke, något sånt? :)
Men ja, har just nu ätit, och ska nog kanske träffa någon lite senare då!
Puss



- Bjuder så sjukt på bilden!

Men dagens outfit var i alla fall,
Cheap Monday jeans, svart lite stort linne med typ lite paljetter?
Svart converse, svart kofta. Brun skinnjacka och en vit halsduk! :)


Kommentarer
Postat av: rawa

HEJ :D har veckans blogg anmäl gärna dig :) och om du inte vill anmäla dig så kan du iaf rösta på någon (a) o tack så mycket!

2009-11-22 @ 16:25:27
URL: http://allintwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är den bästa artisten? Svara på dagens fråga i wwww.momie.blogg.se :)

2009-11-22 @ 16:52:57
Postat av: emelie

Jag bor i enköping ;)

2009-11-24 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0