Suuunday

Godmorgon gullungar! :'d
Vet ni en sak?!, så sjukt läskigt.
Kolla när jag kom hem igår, det var kanske runt tjugo över elva. Och när jag skulle gå och lägga mig, så kände jag att det var något som rörde mig arm. Alltså typ drog fram och tillbaka lite försiktigt.
Så jag lös med min mobil därpå, och så sågj ag typ hårstråna flytta på sig lite!
Och sen så tog jag min hand och typ låtsas putta bort någon!; som om det satt någon dära...
Och då försvann det!, gaaash!. Men jag berättade det till mamma direkt då ju!
Usch, fy!

Men idag så ska jag nog hitta på något med mormor och min moster och min kusin som är typ 1 1/2 år :)
Men jag ska nog hinna vara med min älskling lite idag också!

Mamma: Nu så börjar jag göra frukost!´
Jag: Men jag är inte hungrig!

Hihi! (a)
 




En ganska bra låt faktiskt!


Och idag så är det ju söndag, fan också! Fy för söndagar!
Och nu så är ju lovet över, och det är bara en dag kvar, och sen så börjar ju skolan igen!
Även fast det är rätt okej, men inte för mig. Som har omprov på tisdag -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0