Svar från frågestunden!

vad tycker du om kissie, dessie, paows och min blogg?:)


Svar: Ja, det är ju lite skillnad, eftersom att dom är kända. Men dom är väl bra! :)'


oskuld? haru strulat ? skulle du tänka dig va leb? xD hade inget annat o fråga :S


Svar: Ja, det är jag. Hmmm.Ja,. Nej, eller inte för att det är fel. Men ja är inte kär i någon tjej! :'d


vilka bloggar läser du? :)


Svar: Kissies, Dessies och Sarahs mest! :)


Hur länge har du bloggat? :)


Svar: Ja, alltså jag har ju haft flera bloggar förut. Men denhära bloggen, kanske 5 månader då?.


din blogg är jätte bra! hur gammal är du? :)


Svar: Tack så jätte mycket ;), jag är 13 år.


favoritfärg? :)


Svar: Jag gillar nog glada färger mest, tror jag. Men jag bär mest svart och vit.


Favorit film?
Hur ser din drömkille ut? :)


Svar: Hmmm. Det vet jag inte riktigt. Jag har redan träffat min dröm-kille! ;)


Åh frågestund
hur många år är du?
vart bor du?
berätta om din familj.
syskon?
det bästa med livet?
vad lever du för?
din högsta önskan?


Svar: 1. Jag är 13 :)
         2. Jag bor i Stockholm.
         3. Jag har två syskon, och båda är äldre änn mig!
         4. Att vara lycklig då kanske? (a).
         5. Mycket...
         6. Det vet jag inte riktigt, har ganska många faktiskt!


Har du drömt något som sedan slagit in ? :)


Svar: Ja, det har det! ;)


är du oskuld?
vad är ditt längsta förhållande.
brukar du pulla?.
rakar du fittan ?

Svar: Gå och sök hjälp, j**la äckel!!!


har du nån gång drömt nåt och sen händer det på riktigt samma dag? :P<3 Puss.. kommentera min blogg tack<3<3


Svar: Inte vad jag vet just nu! ;).


Hur lång är du?
Heter du ina eller ida, för ibland står det ida, och ibland ina ;o
vad använder du för smink dagligen?


Svar: 1. Ungefär 170 cm. :)
         2. Jag heter Ida på riktigt, men jag gillar inte mitt namn, så jag och Saga kallade mig Ina ett tag! ;)
         3. Jag brukar bara ha puder, och mascara! :) och oftast något på läpparna.


Hoppas att ni blev nöjda med svaren! :)


Kommentarer
Postat av: Natasha

hihi vad gör du annars :)?

2009-11-03 @ 16:23:48
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Isabella - Zie ~

sv; tack! 8D

2009-11-03 @ 16:26:09
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: josefin

har ni vinter hos dej:)?

2009-11-03 @ 16:29:57
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: Blondinenfrida

Vilken fin blogg du har! Vad händer idag då? :)

2009-11-03 @ 16:53:21
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0