Svin-influensan?

Hejhej!
Just nu så ligger jag i soffan, som jag har gjort typ hela dagen!
Och jag spenderar nog hela dagen dära också! ;)
Men mamma har kollat på internet, och vi har nästan alla sympton till att ha svinis, så att man vet ju aldrig?!.
Men jag skulle bara berätta att jag lever, men nu så börjar det en film på fyran, som verkar ganska bra ju.


Och jag fick en kommentar som det stog:

Btw hur gick det med den där killen som du skulle träffa och typ bli fotad? Eller han som ville att du skulle vara modell, du fattar:P

Svar: Det var en tjej som typ hette Amanda, men man vet ju aldrig...
Men jag skulle nog aldrig tacka ja, heller.
Det var säkert nog en äckligubbe som skrev så bara!



- En bild på mig och syster från Spanien 2009.
( Jag bjuder grymt mycket på den! :O )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0