Tisdag

Hej bloggen! :'d
Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och gjorde inte så mycket...
Vi hade bara läsdag idag, så att det var rätt nice!
Men jag somnade i soffan vid typ tre...
Och vaknade bara för en liten stund sen, mamma sa att kroppen blir typ trött när det är så mörkt ute! (a).
Så det är väl så då,
Men nu så ska jag snacka lite med en viss person, och nog reda ut allting!
Ja, en massa helt enkelt sakt.
Men jag vet fortfarande inte om jag ska ta bort en sak, som han vill...!
Ja, så vi får väl se hur det blir med det då,
Men kolla, idag så har jag typ bara ätit sallad och lite mera.
Men är ändå inte hungrig?! ;)

Puss



 

- Kommer ni ihåg hur mina naglar såg ut förut, fina visst?
Pappas fru gjorde dom på mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0