Torsdag

Hejhej bloggen!
Ja, idag är ju det torsdag. Och vet ni vad det betyder?
JO, att det är fredag imorgon! Whiiie, fett skönt ju! :)
Men igår vad jag u med Felicia efter skolan, och sen så åkte vi hem till en killkompis :) ganska kul faktiskt...
Och idag i skolan, så hade vi ju simprov. Och det gick faktiskt rätt bra, och vi fick tillbaks våra SO-prov, och jag klarade det faktiskt! ;) hihi.
Men jag sklle egentligen haft ett till rätt, men det hände en grej så ja.
Idag så är det i alla fall avslutning för fotbollen, lite tråkigt att det är slut nu, för "vintersäsogen", eller vad det nu är...
Men det ska ju bli kul att träffa min små älsklingar igen!

Puss
- - -
Kan du inte bara sluta?,



- En liten del av dagens outifit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0