Torsdag

Whiiie, imorgon så är det ju fredag!, Alla gillar ju fredagar, visst?
Men idag så har jag itne gjort så mycket. Och jag pratade med Micke för ett tag sen, ganska länge faktiskt. Och vi kanske ska träffas efter helgen,
Så att ddet ska bli kul, men i får se hur det blir! Ha-ha.
Men det är ju klart att jag ska träffa honom, för att han förstår när man pratar. Och han vet ju att det är över, på en grej... Så att det är så skönt att man typ kan prata med honom om nästan allt, och jag ska ju inte bara vara hemma och sitta och vara ledsen och tänka tillbaka. Det är faktiskt upp till dig nu
Mattias, jag har gjort det jag kan nu. Jag gav typ allt, men du begärde fan mera...

Men dagens outfit:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fett snygg tröja vart köpte du den? Finns den i andra färger typ?

2009-11-19 @ 17:20:29
URL: http://blondamandaa.blogg.se/
Postat av: Joi

vem micke?

2009-11-20 @ 15:55:52
Postat av: Natasha

älskar koftan :d

2009-11-21 @ 11:22:45
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0