Whiiie

Ja, nu så är jag hemma!. Och mamma var sååå snäll, så att hon lät mig göra en sak. Men det kan jag inte säga, för min syster läser min blogg, och då kommer hon också vilja ha det! ;)
Men är inte på humör just nu, har gjort en jävligt konstig sak, eller jag vet inte ens om det var det jag ville.
Men ah.Ska kanske vara med Tim runt klockan fem!

Och
glöm inte frågestunden, som fortfarande pågåra. Klicka här för att komma dit! Puss



- Jag kanske typ ska ha någon fin liknande outfit imorgon? ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

snälla skulle du kunna läsa min blogg, och kanske ge några bra idéer om vad man kan skriva om? Skulle vara super bra. www.typewi.blogg.se



Ha det så bra.

2009-11-17 @ 17:26:10
URL: http://typewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0