-

Någon skrev att en text typ handlade om albin ( mitt ex tror jag han/hon menade )? Haha, dagens skämt eller? ;) But who knows. Men tänker inte skriva men som skrev det till mig, suckers!



- Den alltså...!



Men hej på er! =) Tänkte följa med min syster och sola, men tror inte jag hinner det. För jag har ju utvecklinssamtal halv sex. Och pappa hämtar mig kanske kvart över, så ah... Men jag och Lollo har bestämt att vi ska sola som tusan ;) Så att hoppa över en gång gör inte så mycket! :) Hihi.
Ska kolla på top model nu! Så vi höres,
pussar.



Bjuder...


Kommentarer
Postat av: Matilda G J

Menar inget taskigt nu men bryr du dig inte om att man kan få cancer av att sola (?) de är typ mer än hälften som får..?

2010-04-28 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0