5 dagar kvar till min b-day!

... Ni glömmer väl inte att gratta mig då va? :)) När jag kom hem från träningen och allt. Så åkte vi till Maxi och handlade lite. Eller en bok bara faktiskt till mamma...... Men när jag kom hem så åkte jag och Ellinor till Mossen, och gjorde absolut ingenting. Ingen av oss hade en fotboll, så vi kollade bara på killarna som var en bit bort. Haha. Men vi var inte dära länge alls. Var skit kallt och så, så jag åkte hem. Och gjorde ingenting, men nu så sitter jag hära! :) Försökte göra ett videoinlägg, men det gick inget bra alls(!)
Är ju rätt kallt ute nu, och har fått ont i halsen. *Åh*.







Ser ut som världens största läppar? Shit... Haha


3 allmänt onödiga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0