.

Glad påsk på er! :)) Hoppas ni får en toppen dag!





Godmorgon cuties! Vaknade för ungefär tjugo minuter sen! Skit skönt att sova ut. Såg att det är fint väder nu med sol och så. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, hmmm... Kanske träffar någon, men vi  får se. Ska fråga syster vad hon ska göra. Men juste, jag åker ju som sakt till Sälen imorgon bitti. Med mamma, mammas kompis och hans barn Josefine. Vi är borta i ungefär 5 dagar. Så jag kommer inte ha tillgång till data tyvär =( Men då tänkte jag ha en frågestund, vad sägs om det? :) Awesome. Men ska smsa min älskling nu ;) Kyss.
Btw. Har ni fått några fina påskägg?


Kommentarer
Postat av: linn

har fått det,men börjar äta imorgon:D

2010-04-02 @ 15:12:45
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e din älskling ?

2010-04-02 @ 21:23:50
Postat av: Gabbe

Du menar väl mig älskling? :$

2010-04-03 @ 00:40:37
Postat av: ida.

Jaaaaaaaaaa!!! :DDD<333

2010-04-03 @ 01:24:08
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0