.

Längtar som tusan till imorgon kväll! :))
För jag kanske ska träffa Johanna, har inte träffat henne sen i somras tror jag det var...?
Vi kanske typ ska på "fest" hos en tjej som heter Hanna. Och Gabbe ska också dit, och han ville att jag skulle komma hem till honom lite innan, sen så skulle vi gå dit tillsammans? :) Lät skit bra tyckte jag. Men nu när Johanna ska med, så vet jag inte. Vi kanske drar till honom tillsammans? Ska snacka med henne och honom :))


En blondin behöver sin brunett! Just deal with it! ;) ♥


Men jaja, hon är på kryssning just nu i alla fall. Och några killar hade raggat på henne skrev hon på sms ;) Undra hur det gick då. Men då skrev jag att jag också ville. Och vet ni? Vi kanske ska på kryssning i sommar, för då kan man ju också sola på båten? När det är sommar&sol. Gilla starkt!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0