.



vill du ta upp kontakten med oscar igen?(Om ni har brytit den asså :))
Svar:  Ja, det skulle väl inte vara helt fel! :)

vilken skola går du i? känner du nevine & marilyn? puss <3
Svar: Vretskolan! :) Ja, det gör jag!

Saknar du gabbe
Svar: Menar du just nu, eller är jag var och åkte skidor? :) Men ja.

Träffade du någon i sälen
Svar: Jag och Jolle träffade måååånga! ;) Haha

är du oskuld? (:
hur lång e du? (:
Svar: 1. -
2. 171 cm. ungefär! :)

vad använder du för smink?
kan inte du börja med dagens outfit?

älskar din blogg!
Svar:
1. Puder och mascara bara oftast! :)
2. Jo, självklart! :)
Hihi, tack!

Brukar du dricka ? :))
Vem är din bästa vän genom alla tider ? :)
Svar:
1. Alla dricker väl? :) Haha skoja, förstår vad du menar. Men nej, inte ofta.
2. Jag vet inte, jag har inte ens bästa vän. Utan många bra vänner!
Men sommaren 08 med Elsa var fan bäääst!

Hur lång är du?
Svar: Jag är ungefär 171 cm.! :)

 Tack Ida! <3 :)
Frågor:
Dricker du ofta?
Hur gåre med fotbollen?
Puss!
Svar:
1. Nja, inte direkt! :)
2. Det går super, vi drar till Barcelona snart! :D

när fyller du år ? :)<33
Svar: 22 april! :)

vad ska du göra under lovet :D<3
Svar: Har precis åkt skidor! :) Nu så ska jag nog umågs med mina kompisar!

när hade du senast sex och med vem?
vem tycker du om just nu?
Svar: Hahahah!

Är du naturligt blond?
Svar: Ja, har bara gjort lite bruna och blonda slingor! :)

Vad hände med dendära Lucas?!....
<333 PUss
Svar: Jag sa en dum sak, och han blev typ sur... Förstår han.

Har du däckat någon gång?
Svar: Nej! :)

Gillar du någon speciell?
Röker du?
Har du pojkvän?
Din blogg är bäst! :DDD<333
Svar:
1. Ja, klart han är speciell! :$
2. Nej!, cancer på en pinne är det helt enkelt.
3. Nope, det har jag inte.
Aw, tack. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Varför har du tagit bort: Design av?

...........

2010-04-08 @ 20:55:04
URL: http://sssummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0