Godmorgon sötnosar

... Är nästan klar nu! =) Ska bara sätta på mig ett par jeans, hehe. Och lite mascara, sen så är jag klar. + Pytte lite hårspray, för att mitt hår inte ska vara elektriskt. Första lektionen är musik, ganska nice! :) Och nu är det ju bara en dag kvar till fredag, as nice. Och jag slutar fem i halv elva imorgon ;) Om man ska vara exakt... Och jag som ville ha sol idag, ser inte ut som att det kommer bli så, efter som att det är grått och trist... Buuuh!
Men jag får stå ut, jag som trodde sommaren var på väg... Fint väder ska det väl vara på valborg tycker man? Annars är det ju kallt att vara ute, menmen... Ska inte klaga mera nu.
Men jag har på väg en ny blå tröja, som jag inte har haft på mig i skolan ännu, vitt linne och jeans då. Ni får bild när jag kommer hem. Jag uppdaterar mera senare då, okey? - PUSS


Kommentarer
Postat av: Fanny

svar; tack detsamma och vad fin du är! :)

2010-04-29 @ 17:02:30
URL: http://storasysterfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0