Grym kväll

Hello sweeties! Kom nyss hem. Drog ju som sakt på bio med my lover!. Vi såg "Sebbe". Gud, hemsk =( Skit bra, men både jag och Nea grät...! Och vi är typ kära i huvudrollen nu, hiih. Han var skit söt!
Men när vi gick till bion så gick vi förbi tre killar, som glodde så dom tappade hakan?, och han frågade vart vi skulle. Då sa jag att vi skulle till sergel, en killen bah "kom!". Men vi gick därifrån. Haha.
Och sen uppe vid bion när vi skulle köpa läsk och popcorn. Så är det en kille som är kanske nitton?!, som kollar som tusan. Och sen han säger också att vi ska komma. Vi bah öööh?
Men han kom efter och frågade efter mitt nummer -.- Whut liksom?
Men jajja, han var kines... Hahaha. Eller någonting sånt.
Sen på tåget på väg hem, så var det en sjukt full kille? Runt 20-30 åldern kanske. När han pratade så garvade både jag och Nea som tusan. Hahahhah! Såååå kul. Men sen när någon ringde honom så började han skrika på finska, skit läskigt. Och han kastade sin ölflaska i golvet. Så vi gick därifrån. Men kom nyss hem i alla fall :)) Ska nog börja fixa mig lite för kvällen, sen bara ta det lungt!
Ps. I love you!



- Me right now!


Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

ser ju de på din header lilla fanskap =D haha du är för liten för smink och skit haha! =D

2010-04-02 @ 00:13:38
URL: http://blondinmikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0