Johanna Norberg <3

Var ju som sakt med Johanna idag! :) Jag åkte hem till henne, sen så drog vi direkt till Trångsund centrum. Där Gabbe, Andreas, Jesper och Jakob ( Gabbes lillebror ) mötte oss =) vi gick hem till Gabbe och kollade på film. Jääätte mysigt. Men sen runt halv tolv, tolv så drog vi hem. När klockan var kanske ett? Så fick i för oss att åkte till donken, så det gjorde vi! ;) Hahahahah. Skönaste typ kineserna på tåget som satt med oss. Shit, hari nte garvat så mycket på länge...! Dom hade problem med att säga våra namn. Gud alltså!
Men är hemma nu, och ska ju upp kanske åtta imorgon? Så måste nog sova nu =) Ni får ha det bäst! Och sakna mig inte allt för mycket bara! :) Nås på luren.
Kyss

Ps.
Jag tar med mig kamera så att ni har något att längta efter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0