J*vla tjallare...

Vill först bara säga att jag hatar vädret, ååååh! Jag som ville ha sommar...

Men hejhej bloggen! Kom hem för en stund sen, dom två sista lektionerna så gjorde vi bara två prov i matte. A-delen gick rätt bra, gjorde alla. Om jag minns rätt ;) Men B var lite svårare. Men hoppas det går bra...!
Haha, när jag och Louiise skulle åka till skolan sen efter vi hade varit hemma hos mig. Så hittade vi inte cykelnycklen, och det var kanske fem minuter kvar tills vi började, så vi fick lite panik. Hehe. Men det gick bra :))
Men ska börja fixa mig lite, ska åka med mamma och handla lite till min glasstårta som jag ska göra(!!)




Fick också extremt många gratulationer idag i skolan! :') Gööölligt va...?
Och en del presenter faktiskt, hehe. ( Alltså godis )
Och fick en gratis klubba i badminton hallen.
Tänk om man ändå fyllde år varje dag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0