Kom precis hem!

... Från pappa! Cyklade dit runt klockan sex, vi kollade på lite bilder och lite hockey osv. Riktigt mysigt faktiskt! :)) Hehe. Men sen åkte jag vid halv åtta. Cyklade en liten omväg så att man får lite mera motion? ;) Yeah....
Jag, min syster och min bror ska dit på middag imorgon. Eftersom att jag fyller år, yey. Did'nt forget huh? ;)
Så det ska bli mysigt, hehe. Och jag får välja mat, liten tradition(?). Men det får väl alla på sina födelsedagar...?
Men ska kolla på lite TV nu och sen nog duscha. Uppdaterar er senare?
Puss



Fin fläta jag gjorde förut? Kanske har så imorgon...






Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG =o fett söt. singel?

2010-04-22 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0