Svar på tal!


Jätte söt Ida!
Vem har gjort din design? :) Puss
Svar: Tack så mycket! Det är en tjej som heter Anastacia, men jag har verkligen inte haft tid att länka henne. Men ska göra det så fort som möjligt, så kika in lite då och då, så kommer jag skriva det snart! Puss


vem ska du träffa ??
albin?
Svar: Jag tänkte träffa Albin ja, Men säger doc. inget mera...

gillar du felix ?
Svar: Som kompis, ja! :)

Hejsan :) tack för tipset! Btw vad heter han som sjunger denna låten ? kram
Svar: John Mayer - Free Fallin

Så sötnosar!
Fortsätt fråga frågor, så kör jag en "Svar på tal" ibland! =) Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter heter free fallin - john mayer

2010-04-13 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0