Vad vi gjorde i Branäs...



- Det är inte alla, men har fått en hel del frågor om vad vi gjorde i Branäs när vi åkte skidor. Och vilka vi träffade osv.
Kommer nog bli ett ganska långt inlägg. Men det är bara att läsa på! :)) Haha.
Men vi åkte ju som sakt skidor, jag och Jolle ( min förra halvsyster ) åkte mest. Jätte rooligt faktiskt.
Sen en kväll så ville vi gå in på afterskiin. Men vi vågade inte riktigt, thihi.
Men när vi gick förbi utanför så kollade några killar på oss, riktigt mysigt faktiskt.
Sen så kom ena killen ut och skulle röka, och då började han prata med oss. Han var kanske 18? :) Jätte snäll&söt. Vi snackade i kanske 5-10 min. Sen gick han in, men kom ut igen och frågade efter någon av vårat nummer. Så han fick det (: Och vi skulle träffa dom dagen efter...
Så ja, vi träffade han och hans kompisar.
Och vi åkte ju skidor på dagarna, sååå mysigt. Men doc. var det bara sol en dag, menmen.
Men jag och Jolle var uppe på toppen och fikade, men sen när vi var klara så skulle vi ut och åka igen. Och då var det en kille som stirrade som f*n på mig. Och jag kollade ju tillbaka då såklart? :) Han var ju skit snygg, hihi.
Men vi fortsatte att gå. Sen så sa jag till Jolle att han var skit snygg. Och då kollade han på mig och log, och då fick jag panik och trodde att han hörde. Men det gjorde han inte, för han sa det sen. Men han och hans kompis kom efter. Men när vi stannade i backen så stannade dom också. Hahha'.
Men Jolle åkte före mig och sa till dendära killen att jag tyckte han var skit snygg. Pinigt som tusan. Men det var bra att hon sa det iallfall. Så han fick höra det? :) Men då började vi snacka med dom, och han hette Joel iallafall! Ni kanke har sett att jag har skrivit om han i bloggen lite...?
Men japp, han frågade efter mitt nummer. Och han var ju 14, så vi är ju lika gamla typ? Så det är ju nice!!
Men dom åkte sen hem till deras stuga. Men dagen efter när dom och vi skulle hem, så åkte vi skidor till deras stuga som var på andra sidan berget, haha. Men då sa han att jag hade lovat han en sak? ;) Men kan doc. inte säga vad, hihi. Men det var lite av vad vi gjorde. Kan verkligen inte vad som hände när vi var med domdära 18-årngarna, allt blev bara helt fail. Usch pinsamt! :) Men roligt som tusan hade vi!
Men har inte så många bilder därifrån tyvär...



Ser ni att det typ att snön är format som ett hjärta i bakrunden? Lite coolt, hihi.


Bild tagen av mig med kameran. Jag och Jolle gjorde ett ljus av stijarin(?!) Nått sånt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0