Yeah

Åkte ner till papi en sväng, runt fem, sex kanske... Så jag hälpte till han i trädgården. Visste ni att pappa har gjort mat till kungen? ;)
Det var kuligt, vi hade jätte mycket att prata om! Sen så beställde vi pizza, jätte mumsigt. Åkte hem runt nio kanske, för min syster bad mig komma hem till mamma, för det plixtrade och hon var tydligen rädd, hehe. Har precis duschat nu i alla fall, rakat benen och så. Och nu chattar jag lite med Calle på facebook! =)
Men måste ha min skönhetssömn nu, hihi. Så nattinatti på er!




Berättar imorgon vad jag och Louise ska göra imorgon ( valborg ) ! ;)


Kommentarer
Postat av: Kassi

Varför lägger du alltid in samma bilder? :)

2010-04-29 @ 23:04:56
Postat av: Ivar

hahaha det stavas blixtrade ida ;)

2010-04-30 @ 18:47:28
Postat av: ida.

2010-05-01 @ 12:06:25
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: ida.

Ojdå ;) men haha! <3

2010-05-01 @ 12:06:43
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0