Även om jag inte vill och orkar

... Så måste jag faktiskt plugga! Har NO-prov imorgon, och jag vet ingenting. Vet typ inte ens vad vi har prov i?
ha-ha. Men tror att det är någonting med nektroner? eller nått sånt. Så måste plugga nu!!!
Puss





Förästen fick en kommentar dära det stog:
asså älskar din blogg, den är så sjukt bra..
du är fett gullig och fin, allaaaa vill typ va som dig, as fina kläder och hår.. du borde aldrig ha blogg paus och ba fortsätta skriva istället..
Du borde lägga in hur du sminkar dig, fixar håret och bilder på alla dina kläder.. skulle bi jätte kul ! puss <333

Kanske skulle göra det, visa hur jag sminkar mig och så...?
Har ju aldrig gjort det förut dsv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0