Senaste som...?

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? allt för gammal. haha 
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Underbart, om det är rätt person bara.
När kramade du någon sist? Idag.
Kramade du någon speciell person? Japp
Har du svårt för att bli kär? Nja, jag vet inte. Kär kanske, men inte så svårt att gilla någon.
När kysste/hånglade du med någon sist? I helgen typ :$ 
Är du singel? Yesbox...
När fick du senast en komplimang? Några minuter sen kanske


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös- Nej, tror inte det :)
Playat?- Hm... kanske har hänt :/ men då gick jag typ i fyran =O
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Neeej!
Gjort något riktigt dumt? Mmm...
Gjort något du verkligen ångrar?- Ja, verkligen!
Varit nykter på nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt?  Japp.
Blivit polisanmäld? - Nejnej...!
Slagit ner någon? - Kanske :$
Skämts över dina föräldrar? Ha-ha ja! :P
Skämts över dig själv? Ja faktiskt, haha.
Sagt jag älskar dig och menat det?-  Såklart, annars säger man det inte
Tar du droger? - Nope.
Dricker du? - Beror på vad? haha :) 
Vad har du på dig när du sover? Linne med korta shorts. Oftast..
Vad hatar du verkligen? - att frysa, och ingen är dära och värmer en :(
Varit kär? - Ja, och kanske håller på att bli?...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja, typ kändisar? haha! :'D
Är du ensam nu? - Nja, nästan...


SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - Jag kommer inte ihåg 
Fick dig att gråta? - A****
Du delade en cigg med? - Jag röker inte.
Du gick på bio med? - Jolle

dom senaste 48 timmarna har du..
Gråtit? - Nejj
Kramat någon? - Absolut
Pussat någon? - Inte på munnen
Köpt någonting? - Hm. Ja, pommes frites. Hihi
Sjungit? -  Ja, såklart.
Saknat någon? - Mhm...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg! :)

2010-02-24 @ 17:39:03
URL: http://madeleineisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0