Torsdag

Godmorgon cuties! Idag är det torsadag, och vet ni vad det innebär? Jo... Att det är fredag imorgon wiho! Så skönt. Då börjar vi åtta och slutar klockan halv elva, alltså har vi två lektioner, as nice! :)
Men sitter just ni i datasalen, och vi hade nyss musik och vi körde någon typ rapp låt? skit svårt.
Vet inte riktigt vad som händer idag, har nog träning. Och sen så måste jag plugga till engelskagloserna som vi har till på fredag...!
Svarar nog på en massa kommentarer ikväll också. Vi hörs senare!
Puss



Bilden är tagen av mig, den blev riktigt bra faktiskt! Men den tog jag förr förra gången jag var i Spanien med min syster och mamma. Riktigt mysigt faktiskt. Jag vill ha sol och värme nu nu NU! Vem håller med mig...? ;)


Kommentarer
Postat av: tilda

jätte fin blogg =)

2010-02-25 @ 10:23:18
URL: http://tildaselskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0