Youre my wonderwall

Hello cuties! :) Hur mår ni? Själv så mår jag awesome! Och vet ni varför?,  jo för att jag klarade NO-prov och slapp göra omprov, och våra två sista lektioner var typ "inställda", så att vi slutade ca. 2 timmar tidigare. As nice! ;) Inte så lång dag idag och det var skönt. Men jag fick ett sms av min mamma idag dära det stog att min moster va på bb. Hon ska föda sitt andra barn, runt den 1-2 mars. Men bebisen kanske kommer tidigare eller senare det vet man ju inte... Eller redan inatt?!, eftersom att hon var ju inne. Gud vad roligt, verkligen. Längtar verkligen, jag höll hennes första barn Julia när hon var bara 4 dagar. Jätte liten plutt var hon då :) Men nu är hon ca. 1 1/2, eller hon fyller två i maj.
Men på tal om annat, så vet jag inte riktigt vad som händer idag. Ska nog plugga till läxan som vi har tills imorgon! Vi får se puss!

Finns absolut inget sötare :)




Låten är kärlek!


Kommentarer
Postat av: duvetstinaolsson

Duuu... hur får du bara det play grjen och det att visas ??

För det brukar ju vara en video över också ?? :)))

2010-02-26 @ 20:52:12
URL: http://duvetolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0